دانلود آهنگ جدید آرمین مرسی بنام رویای مرده
نوشته شده توسط : سعید مهرانی

دانلود آهنگ جدید آرمین مرسی بنام رویای مرده

دانلود آهنگ جدید آرمین مرسی بنام رویای مرده با بالاترین کیفیت

Download New Music Armin Mersi – Royay Morde
ترانه: علی بحرینی , ملودی و تنظیم و میکس و مسترینگ: آرمین مرسی , ساکسیفون: مصطفی شعبانی

متن آهنگ جدید آرمین مرسی بنام رویای مرده :

حقم همین بود همین تنهاییام

کاری کن از این حال بیرون بیام

رفتی و بی تو قصه منو برد

بی تو دل من خیلی بد آورد

هی غصه تو خورد

بی تو هیچ حسی نیست

که بذاره من عاشق شم

قلب من از این دوری میمیره کم کم

کاش بشه برگردی

به من که بی تو تنهام

بزار برسم با تو به آرزوهام

حتی نمیخوام بی تو زندگی رو

از من نگیر این وابستگی رو

گذشته هامو همه جا روبرومه

بغض بزرگی بی تو تو گلومه

بی تو کارم تمومه

بی تو هیچ حسی نیست

که بذاره من عاشق شم

قلب من از این دوری میمیره کم کم

کاش بشه برگردی

به من که بی تو تنهام

بزار برسم با تو به آرزوهام

دانلود با کیفیت 320 - 9.60 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 9.60 مگابایت

دانلود آهنگ جدید آرمین مرسی بنام رویای مرده

دانلود با کیفیت 128 - 3.90 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.90 مگابایت





:: برچسب‌ها: Download New MusicDownload New Music Armin MersiDownload New Music Armin Mersi Royay Mordeدانلود آهنگدانلود آهنگ آرمین مرسیدانلود آهنگ آرمین مرسی رویای مردهدانلود آهنگ جدیددانلود آهنگ جدید ایرانیدانلود آهنگ رویای مردهدانلود آهنگ رویای مرده از آرمین مرسیدانلود آهنگ رویای مرده با صدای آرمین مرسیدانلود آهنگ غمگینمتن آهنگ رویای مرده آرمین مرسی ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: